top of page
סדנת בישול לקבוצות-6 .webp

הזמינו סדנת בישול ליום הולדת

מחפשים הפעלת יום הולדת מיוחדת, שמחה ובלתי נשכחת?

אנחנו כנראה צריכים לדבר!

צרו עמנוו קשר, ונתפור לכם את האירוע המושלם!

יום הולדת לגיל 11 - רעיונות לפעילות מושלמת

יום הולדת זה אירוע משמח ומרגש וכיף לחגוג אותו כל שנה מחדש. אם אתם מתכננים יום הולדת לגיל 11, ייתכן שאתם מעט מתלבטים מה הדרך הכי נכונה לחגיגה. תנו לנו לנסות לעזור לכם!


יום הולדת לגיל 11 - רעיונות לפעילות
יום הולדת לגיל 11 - רעיונות

מה מייחד חגיגת יום הולדת לגיל 11?

בגיל 11 המסיבה צריכה להיות לא ילדותית מדי משום שזה גיל בו הם מתקרבים לגיל העשרה והם נמצאים איפשהוא בין גיל הילדות לגיל ההתבגרות, ולכן החגיגה צריכה להיות בהתאם. מה שכן, בגיל זה, האופי שלהם כבר הרבה יותר מגובש והם כבר יודעים מה הם אוהבים ומה הם לא. למעשה, תכנון מסיבת יום הולדת לגיל 11 יכולה להיות פשוטה יותר בשל העובדה שייתכן שירצו לחגוג את יום הולדתם בקרב חברים קרובים בלבד ולא כל הכיתה. קבוצה מצומצמת של חברים קרובים עם תחומי עניין משותפים או דומים, מאפשרת יום שלם של חגיגות או בילוי אטרקטיבי וייחודי, ומקלה עלינו, ההורים, את התכנון.


רעיונות לפעילות יום הולדת לגיל 11

רעיונות לפעילויות יום הולדת תחרותיות

פעילויות תחרותיות הן רעיון מופלא לחגוג יום הולדת. תחרות מוסיפה אדרנלין ורוח ספורטיבית ואם הילד שלכם אוהב פעילויות אקטיביות, זה התשובה עבורכם.

אפשר לקחת את הילדים למשל לפיינטבול. בנים במיוחד, אוהבים משחקי פעולה ומשחקי קרבות. פיינטבול מאפשר להם להרגיש בשדה הקרב ליום אחד בשילוב של כיף וצחוק. אם אכן זאת אופציה שתרצו ליישם - וודאו עם המקום שאתם רוצים להגיע אליו שאכן הכניסה מותרת לגיל 11.

רעיון נוסף הוא ללכת לקארטינג. מתאים לילדים שאוהבים תחרות ומכוניות. אפשר לשלב את זה עם ארוחה או טיול ולהפוך את יום ההולדת ליום של כיף צרוף.

רעיונות לפעילויות יום הולדת של כיף והנאה לכולם

אם אתם מעוניינים בפעילויות פחות תחרותיות ויותר להנאה, אפשר להציע לילד ללכת לספארי, שם תוכלו להיעזר במדריך שילמד את הילד וחבריו קצת על בעלי חיים. אופציה נוספת היא לקחת את כולם לפארק שעשועים שזה בעצם גן עדן לילדים (וגם למבוגרים :). אפשר לארגן הסעה או להעזר בכמה הורים, ולהסיע את כולם ליום בפארק שעשועים. שם כל ילד יכול למצוא מתקן שמתאים לו בין אם הוא אוהב מתקנים "מפחידים" ובין או הוא טיפוס של גלגל ענק.

אם הילדים שלכם יותר מופנמים או יותר בקטע של פעילויות שקטות, אפשר להציע להם ערב של סרט ופיצה. תארגנו את כל החברים הקרובים של ילד יום ההולדת ותזמינו להם כרטיסים לקולנוע. תנסו לעשות זאת עם קופונים של אחד פלוס אחד או להגיע ביום של מבצעים על כרטיסי קולנוע.

רעיונות ליום הולדת בבית או בחצר

אם החלטתם שאתם רוצים לחגוג יום הולדת במקום אחד כמו בית, בית ספר או בפארק קרוב לביתכם, ישנן דרכים לשדרג את המאורע מעבר לטקס כיבוי נרות עוגה וכמה שירים. תמיד תוכלו להזמין מפעיל ליום הולדת שתפקידו להעביר פעילות למשך מספר שעות בהתאם לאופי הילד ולאופי המסיבה.

כשחוגגים יום הולדת לגיל 11 לרוב תחפשו פעילות מעעניינת ומאתגרת המתאימה לגיל זה. תוכלו להזמין מפעיל שבעיקר מופיע כמו מנטליסט או סטנדאפיסט, ותוכלו גם להזמין מפעיל יותר אקטיבי שמעביר סדנת מחנאות או סדנת בישול.

יום הולדת לגיל 11
סדנת בישול לילדים ונוער - מקרוני

הפעלת בישול ליום הולדת לגיל 11

אנחנו במקרוני מציעים הפעלת יום הולדת מקורית ונהדרת המתאימה מאד לגיל 11: סדנת בישול איטלקית!

בסדנת הבישול שלנו הילדים הופכים לשפים ליום אחד, ומבשלים ממטעמי המטבח האיטלקי. הם לומדים להכין פסטה משלב הבצק ועובדים עם מכונת פסטה מקצועית אימיתית! הם מכינים רטבים משובחים וסלטים עשירים, ובסוף הפעילות יושבים לארוחת יום הולדת חגיגית אותה הכינו בעצמם.


בסדנת הבישול שלנו הכל כלול! אנו מגיעים עד אליכם עם מטבח מאובזר, חמרי הגלם טריים ואיכותיים, מפעילים מנוסים, מוסיקה שמחה ומבטיחים אווירה וחוויה בלתי נשכחת! קבלו טעימה:

אין לכם מקום לחגוג? נשמח להזמין אתכם להתארח אצלנו!

למקרוני אוטובוס יום הולדת מדהים, הכולל מטבח ועמדות עבודה, בו אנו מקיימים אירועים המשלבים סדנאות בישול.

האוטובוס ממוקם בלב חורשת אקליפטוס פסטורלית, הנמצאת באזור רחובות.



סדנת בישול באוטובוס יום הולדת של מקרוני
סדנת בישול באוטובוס יום ההולדת של מקרוני

רוצים לשמוע עוד אודות הפעלת יום ההולדת שלנו לגיל 11 ולקבל הצעת מחיר? פנו אלינו באחת מהדרכים המופיעות בתחתית העמוד👇

הפעלות הבישול שלנו ליום הולדת

bottom of page