top of page
סדנת בישול לקבוצות-6 .webp

הזמינו סדנת בישול ליום הולדת

מחפשים הפעלת יום הולדת מיוחדת, שמחה ובלתי נשכחת?

אנחנו כנראה צריכים לדבר!

צרו עמנוו קשר, ונתפור לכם את האירוע המושלם!

יום הולדת לגיל 12 - הפעלה לבת מצווה - כך תחגגו השנה


יום הולדת לגיל 12 - לא ״עוד יומולדת״

יום הולדת הוא סיבה טובה לחגיגה לא משנה באיזה גיל, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שגיל 12, בת מצווה אצל בנות, דורש מסיבה גדולה ואירוע מיוחד. יום הולדת לגיל 12 מסמל אצל בנות, את המעבר מילדות לבגרות ואין דרך נפלאה מלחגוג את זה עם המשפחה הקרובה וכל החברים. מה גם, שמדובר בכיתה ו' וזאת השנה האחרונה בבית הספר היסודי, ולכן זאת הזדמנות טובה למסיבות כיתה לפני שנפרדים מכמה חברים לחטיבות ביניים שונות.


אז מה עושים בהפעלת בת-מצווה

הרבה דברים השתנו מאז שהיינו ילדים. פעם היינו עורכים בת מצווה באיזה אולם, באיזשהו שלב כלת האירוע הייתה אומרת כמה דברים וכך גם הוריה, לפעמים גם סרטון נחמד ואז ריקודים. היום, הרעיונות לבת מצווה מקורית ומדהימה לא נגמרים.

בת מצווה חוגגים פעם אחת ולכן זאת הזדמנות נהדרת להגשים לבנות שחוגגות את החלומות הכי פרועים.

לכן, רבות הילדות שבוחרות להקליט שיר ולהיכנס על שטיח אדום בשירה מרגשת או ללכת לכוריאוגרפית שתכין ריקוד כמו בקליפ של MTV. פשוט להרגיש כוכבות ליום אחד.


אך לא כל מסיבות בת המצווה נערכות באולם ויש כאלה שפחות מתחברות לשואו של כוכבים מול קהל. בנות שפחות אוהבות את אור הזרקורים אבל עדיין רוצות לחגוג עם כל החברים והחברות, יעדיפו פעילויות אטרקטיביות ומרתקות אחרות כמו למשל סדנת בישול לבת מצווה, חדר בריחה, מירוץ מכשולים ועוד.

אם מדובר בקבוצה של בנות בלבד, נהוג ללכת איתן ליום ספא, טיפולי יופי, סדנת סטיילינג, סדנת איפור וכו'.


לא פשוט יותר לנסוע לחו״ל?

נכון, מקובל לעיתים לוותר על מסיבה גדולה ולהשתמש בכסף הזה לטיול בחוץ לארץ. היתרונות הוא שהילדה יכולה לראות עולם ולהנות מזמן איכות עם המשפחה. מה שכן, חשוב לוודא עם הילדה מה היא הייתה רוצה, שהרי זה היום המיוחד שלה. בכל זאת, מדובר בשנה האחרונה לבית הספר היסודי, וייתכן כי חשוב לה לערוך מסיבה גדולה עם כל החברים שליוו אותה ביסודי.

שבו עם הילדה ותתייעצו איתה איך היא הייתה רוצה לחגוג את בת המצווה שלה.



הזמנת הפעלה לבת מצווה

אם בחרתם לחגוג במסיבה גדולה, חשוב שתבחרו נושא שבו תתרכז ההפעלה המרכזית. לא משנה איך בחרתם לחגוג את מסיבת בת המצווה, אף אחד לא מצפה ממכם להכין תוכנית אומנותית מפוארת או לרתק כיתה שלמה של ילדים בני 12 במשך כמה שעות.

הזמנת מפעיל ליום הולדת נהוג גם בגיל הזה אך חשוב באמת להתאים את הפעילות לגיל ולאופי הילדים. כשאנחנו מחפשים מפעיל יום הולדת לגיל 12 חשוב שנשים לב לבחור בפעילות שונה ומאתגרת כמו למשל סדנת אפייה או הפעלה מרתקת על מדע.

בחירה נכונה של מפעיל ונושא הפעילות יכולים להבטיח לכם יום הולדת שגם כלת בת המצווה לא תשכח וגם חבריה לכיתה לא ישכחו.


חגיגת בת מצווה עם מקרוני

אנו במקרוני מומחים בהפקת אירועי אוכל בכלל, וסדנאות בישול לבנות מצווה בפרט. סדנאות הבישול שלנו לבת מצווה הנה מקוריות, יצירתיות ושמחות מאד!

אנו יכולים להגיע עד אליכם, ולהעביר סדנת בישול איטלקית נהדרת. במהלך הפעילות המשתתפים והמשתתפות יוצרים פסטה בעיצובים וצבעים שונים, מבשלים רטבים מיוחדים, ומכינים קינוחים מפנקים.

בתום הפעילות כולם יושבים לארוחה משותפת שמחה ומגבשת!


ועכשיו, אנו גם גאים להציג את ״מקרוניבוס״ - אוטובוס המסיבות שלנו. האוטובוס ממוקם במתחם אירוח בלב חורשת אקליפטוס מהממת באזור רחובות. באוטובוס אנו מקיימים מגוון סדנאות בישול, כשהפעילויות המוצלחות ביותר שלנו הן הסדנאות באוטובוס לבת מצווה.


רוצים לשמוע עוד ולקבל הצעה לאירוע בת מצווה אינטימי מושלם? צרו עמנו קשר באחת מהדרכים המפורטות מטה עוד היום. נשמח לחגוג איתכם!

הפעלות הבישול שלנו ליום הולדת

bottom of page