top of page
סדנת בישול לקבוצות-6 .webp

הזמינו סדנת בישול ליום הולדת

מחפשים הפעלת יום הולדת מיוחדת, שמחה ובלתי נשכחת?

אנחנו כנראה צריכים לדבר!

צרו עמנוו קשר, ונתפור לכם את האירוע המושלם!

יום הולדת כתה ד׳ - ההפעלה המושלמת

בכיתה ד' ילדים כבר יודעים טוב מאוד מה הם רוצים מעצמם ומה הם מצפים ממסיבת יום ההולדת שלהם. מסיבת יום הולדת לכיתה ד' צריכה להיות מסיבה מעולה שהילדים בכיתה לא ישכחו למשך הרבה זמן, ויש לנו את ההפעלה המגבשת המושלמת עבורכם!


למה לחגוג בהפעלה מגבשת לכתה ד׳

מקרוני הפקות מציעים הפקת יום הולדת מדהימה לילדים בכיתה ד' ואתם יכולים ליהנות גם אתם ממסיבת יום הולדת מטורפת עד אליכם בבית, ואפילו לחסוך לעצמכם את הכנת הקינוחים והאוכל למסיבה, מכיוון שאנחנו עושים את כל זה. או יותר נכון הילדים.

הפעלת יום הולדת המותאמת לכתה ד׳ תעזור לקשרים החברתיים של הילד בבית הספר ובנוסף לכך תשמח את לב הילדים שמגיעים לחגוג, וכמובן את ילד או ילדת היום הולדת.

יום הולדת לכתבה ד׳ בסדנת בישול איטלקית
יום הולדת לכתבה ד׳ בסדנת בישול איטלקית

איך מתקיימת מסיבת יום ההולדת של מקרוני

במסיבת יום ההולדת של מקרוני הילדים מכינים את האוכל בעצמם בעזרת רכיבים וכלים שאנחנו מביאים איתנו. לילדים בכיתה ד', בדרך כלל בגילאי 9-10, צריך לספק חוויות קצת יותר מעניינות מאשר חוויות שנותנים לילדים קטנים יותר. לכן אנחנו עורכים תחרויות של בישול בסגנון מאסטר שף לילדים.

בפעילות 'משחקי השף' שלנו הילדים לומדים להכין מאכלים טעימים כמו פיצות ופסטות וגם רטבים וסלטי בריאות!

אל דאגה, אנחנו מקפידים טוב מאוד על כללי הבטיחות ואנחנו מנוסים מאוד במסיבות ימי הולדת כאלו.

מסיבת יום הולדת כזו לא שוכחים הרבה זמן, וגם אחרי שהילד יסיים את כיתה ד', אין ספק שתרצו לארגן מסיבת יום הולדת דומה גם לכיתה ה'.

רוצים להזמין את מקרוני אליכם הביתה ולחגוג יום הולדת לכתה ד׳?

אל תהססו להשאיר פרטים למטה או להתקשר ולהזמין לילדיכם הפעלה של צוות מקרוני לכיתה ד'. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים נשמח להסביר לכם זאת בטלפון!

הפעלות הבישול שלנו ליום הולדת

bottom of page