top of page
סדנת בישול לקבוצות-6 .webp

הזמינו סדנת בישול ליום הולדת

מחפשים הפעלת יום הולדת מיוחדת, שמחה ובלתי נשכחת?

אנחנו כנראה צריכים לדבר!

צרו עמנוו קשר, ונתפור לכם את האירוע המושלם!

יום הולדת לכתה ו׳


סדנת בישול איטלקית - יום הולדת לכתה ו
מסיבת יום הולדת לכתה ו׳ - סדנת בישול איטלקית

למה כדאי לחגוג בצורה מיוחדת יום הולדת לכתה ו׳

כיתה ו' זוהי כיתה חשובה מאוד בחייהם של ילדים. כיתה ו' היא השנה האחרונה לפני שהילדים עוברים לחטיבת הביניים וצריך להיפרד מהרבה חברים.

מסיבת יום הולדת טובה ומגבשת לכיתה ו' יכולה לעזור לשמור על קשר עם חברים אמיתיים וטובים שבאים לעשות שמח ולהשתתף בשמחת ילד יום ההולדת.


בנוסף, עבור בנות זוהי השנה שבדרך כלל יש להן בת מצווה ועל כן צריך לארגן מסיבת בת מצווה מיוחדת במינה שתגרום לחברות לקנא :)


מקרוני הפקות תדאג עבורכם למסיבת יום הולדת או בת מצווה משמחת במיוחד מלאה בשירים וריקודים אך גם בהיבטים נוספים שלא רואים בהכרח בכל יום הולדת כגון העשרה, יצירה ואהבה לבישול.

מה עושים במסיבת יום ההולדת לכיתה ו'?

פעילויות מאסטר שף לכיתה ו' הן מסיבות יום הולדת מיוחדות במינן שתוכננו על ידי צוות מקרוני. מדובר בתכנית מקורית ומושקעת ומתאימה במיוחד לקהל היעד של הילדים. הפעילות מתאימה גם לבנים וגם לבנות והיא כוללת בתוכה שלל הפתעות ורבדים מעניינים למסיבה.

בין היתר הילדים משחקים ועורכים היכרות עם הצוות, לאחר מכן הם מקבלים חמרי גלם איכותיים וטריים, הם לובשים סינרים ומתחילים להכין בעצמם בצקים לפיצות ואף מכינים פסטות עם רטבים. כמובן כל הנעשה מפוקח על ידי הצוות האחראי של מקרוני.


הפעילויות שלנו מתאימות במיוחד עבור מסיבת יום הולדת מכיתה ב' ועד לבת מצוות, כשלכל גיל אנו משנים מעט את הרמה ואת התוצרים - בהתאם ליכולות הילדים.

לצוות מקרוני הפקות יש ניסיון רב בהפקת אירועים לגילאים אלו, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו חוויה מקורית ומדהימה, שהילדים יקחו איתם שנים קדימה!


בסוף המסיבה יש בונוסים והפתעות.

למידע נוסף אודות פעילויות יום ההולדת לבנים ובנות לחצו.


חגיגת בת מצווה בכתה ו׳ או ז׳

מסיבת יום הולדת לבת מצווה היא פעילות מיוחדת בפני עצמה. אנחנו מארגנים ומפיקים מסיבות בת מצווה ממש מדהימות ומומלץ לכם לקרוא מידע נוסף בדף העוסק בהפקת בת מצווה.

הפעלות הבישול שלנו ליום הולדת

bottom of page