top of page
סדנת בישול לקבוצות-6 .webp

הזמינו סדנת בישול ליום הולדת

מחפשים הפעלת יום הולדת מיוחדת, שמחה ובלתי נשכחת?

אנחנו כנראה צריכים לדבר!

צרו עמנוו קשר, ונתפור לכם את האירוע המושלם!

סדנאות לימי הולדת

סדנאות לימי הולדת - יש כל כך הרבה אפשרויות! אז איך תדעו לבחור את סדנת יום ההולדת המתאימה לילד או הילדה שלכם? במאמר הזה ננסה לעשות לכם קצת סדר, ולהקל עליכם את ההחלטה.


חוגגים יום הולדת בסדנאות שונות - ליצנים, חגיגה
סדנאות ליום הולדת

כשמתכננים יום הולדת יש הרבה דברים שצריך לתכנן ולארגן. הדבר הכי חשוב בארגון יום ההולדת הוא אירגון הפעילות. פעילות יום הולדת לא מתאימה או משעממת יכולה להרוס מסיבה שלמה. אם אתם מארגנים מסיבת יום הולדת לילדה או לילד שלכם שחוגגים בקרוב, בטח מצאתם את עצמכם מבולבלים מרוב סדנאות לימי הולדת. הנה רק חלק:

סוגי סדנאות לימי הולדת

  • סדנאות שירה וקריוקי – בסדנאות שירה הבנות יוכלו להביא עצמן לידי ביטוי באמצעות שירה. אפשר להזמין סדנה שבסופה יש תחרות שירה או מסיבת קריוקי. כך או כך, לשיר זה כיף ואין ספק שהבנות ייהנו!

  • סדנאות ריקודים – יש מגוון סדנאות ריקודים לבנות. קיימות סדנאות לריקודי בטן, ללימוד ריקודים לטיניים, קרנבל ריקודים עם בגדים וצבעים. מתאים לבנות שאוהבות לזוז. זה כיף גדול לרקוד עם כל החברות ובעזרת סדנת ריקודים, תוכלו להבטיח שגם הביישניות ירגישו בנוח לבצע כמה תנועות ידיים.

  • סדנאות יופי – אם הבנות נמצאות בגיל המתאים, פעילות פופולארית ליום הולדת היא סדנת מניקור ופדיקור, סדנאות טיפוח, סדנת איפור וסדנאות לעיצוב בגדים.

  • סדנאות מהאגדות – אפשר להרכיב סדנה בקונספט של כל דמות שרק רוצים! סדנת בת הים הקטנה, סינדרלה, סדנת נסיכות. הכל בהתאם למה שילדת יום ההולדת רוצה.

  • סדנאות יצירה – האפשרויות לא נגמרות בכל הנוגע ליצירה. סדנאות יצירת תכשיטים, צביעה בגבס, עיצוב יומנים, ציורים על תיקים, סריגת צעיפים. היתרונות בסדנאות אלה הם שהן מלמדות את הבנות דבר חדש והן גם מעודדות את היצירתיות שלהן. כמו כן, הן יחזרו הביתה עם מזכרת מיוחדת אותן יצרו לגמרי לבד!

  • סדנאות בישול וסדנאות אפייה – בעזרת הנחיה נכונה ומקצועית, יכולות הבנות ללמוד טכניקות פשוטות לבישול ואפייה וליצור ביחד מאכלים טעימים. את האוכל יוכלו לאכול אחר כך כולן יחדיו. אפשר לשלב בסדנאות אלו תחרויות ומשחקים כדי להפוך את הסדנה לחוויה בלתי רגילה. פה אנחנו נכנסים לתמונה!


ילדות אופות ומכינות קאפקייקס בסדנת יום הולדת
סנדאות בישול ואפיה ליום הולדת

סדנאות יום ההולדת של מקרוני

במקרוני אנחנו יודעים להפיק ימי הולדת בסגנון מאסטר שף, בהן הילדים זוכים לחוויית בישול מהנה ומרגשת! אנו מציעים מגוון סדנאות בישול לבנים ולבנות, לגילאים שונים (מ-6 ועד 99!) - ולכל קבוצה אנו יודעים להתאים את הסדנה הנכונה ביותר עבורה.

כך למשל לבנות עד גיל 12 הרכבנו את ״מקרולי״ - סדנת יום ההולדת לבנות - סדנת בישול איטלקית מושלמת, במהלכה מכינות הבנות פסטה ורביולי ב-3 צבעים ומילויים טעימים טעימים, רטבים מיוחדים, סלטים עשירים וקינוח מתוק ומפנק.

אם בקבוצה יש יותר בנים, אחת מסדנאות הבישול המוצלחות שלנו היא ״משחקי השף״ - סדנת בישול לילדים מגילאי 8 ומעלה, במהלכה הילדים מכינים פסטות בשלושה צבעים, 2 רטבים, פיצות משגעות, וסלטי שף.

לבני נוער הרכבנו את ״מה בקופסה״ - שהיא הפעלת בישול מרגשת בסגנון ״קרב סכינים״, במהלכה מקבלים המשתתפים קופסאות ״5 מנות קרב (סכינים)״, המלאות בירקות וחומרי גלם איכותיים, מהם כל קבוצה מכינה מנות בסגנון חופשי!



איך בוחרים סדנת יום הולדת?

יש עוד מגוון סדנאות לימי הולדת לבנות, ונדמה שכל פעם יוצא טרנד חדש שמדליק את כולן. כשאנחנו נמצאים בשלב הבחירה, חשוב שנבין שלא כל סדנה מתאימה לכל גיל:

בגילאים קטנים של בית הספר היסודי לא מומלץ להזמין סדנת איפור ומניקור פדיקור ובגיל בת מצווה, ייתכן שחלק מהבנות ירגישו שסדנת נסיכות מהאגדות היא מעט ילדותית עבורן. אז ראשית צריך לוודא שתוכן הסדנה מתאים לגילאי המשתתפות.


בנוסף, חשוב להבין מה הילדה אוהבת. לא כולן אוהבות להתאפר או לשיר ואולי החלום של הילדה הוא להפוך לשפית ביום מן הימים.

לפי תחומי העניין, יהיה לכם יותר קל לבחור את הסדנה הנכונה. חשוב גם להתחשב בשאר הבנות. אם ילדת יום ההולדת מתעניינת בעיקר בכדורגל אבל חברותיה לא, אפשר לעודד אותה לבחור במשהו שכולן אוהבות ולהגיע לעמק השווה. כי זה הרבה יותר כיף כשכולן נהנות ביחד.

בשנים האחרונות סדנת אוכל לבנות היא הפעילות שכובשת את הקהל והיא מומלצת ביותר! אנו מזמינים אתכם לשוטט באתר, להכיר את סדנאות הבישול המדהימות שלנו, ולבחור את האחת שמתאימה עבורכם!

הפעלות הבישול שלנו ליום הולדת

bottom of page