top of page
סדנת בישול לקבוצות-6 .webp

הזמינו סדנת בישול ליום הולדת

מחפשים הפעלת יום הולדת מיוחדת, שמחה ובלתי נשכחת?

אנחנו כנראה צריכים לדבר!

צרו עמנוו קשר, ונתפור לכם את האירוע המושלם!

מפעיל ליום הולדת

היום הגדול ביותר בחייו של הילד שלכם מגיע, יום ההולדת שלו, ואתם רוצים שתהיה לו את המסיבה הכי טובה שיש. אז מה תעשו? הזמינו מפעיל ליום הולדת אשר ידאג לשמח את הילד שלכם, יגרום לו ליהנות, ויוודא שהחוויה הזו תישאר לו בזיכרון לתקופה ארוכה מאוד, והכל במחיר אחד.


מחפשים מפעיל ליום הולדת? הנה רק מעט מהאפשרויות:

מפעיל ליום הולדת הוא אדם או קבוצה אשר מתמחים בהפקת אירועי ימי הולדת לילדים. לכל אחד מהם יש את תחום ההתמחות שלו, ועל ההורה המשלם רק לבחור מבין ההיצע הגדול שמוצע. לדוגמה: האם תרצו ליצן, קוסם, אפשר גם לעשות יום הולדת עם הפעלה עם חיות, תאטרון בובות, יום הולדת יצירה, חדר בריחה לילדים, פעילות אתגרית והאפשרויות פשוט לא נגמרות.

איך לבחור מפעיל ליום הולדת

כדי לעשות את הבחירה הכי טובה, יש צורך להתאים את המסיבה, או את סוג המפעיל, לאופי ולרצון של הילד שחוגג את יום ההולדת. לדוגמה, אם הילד אוהב לבשל, אפשר להזמין מפעיל ליום הולדת אשר יעשה לילד החוגג ולחבריו סדנת בישול ואפייה ובסופה הילדים יוכלו לאכול את מה שהם בישלו ואפו.

המפעיל בדרך כלל בא עם הציוד שלו, כך שאם אתם מזמינים קוסם למסיבה שלכם, הוא יביא את הקסמים, את האביזרים, ואת ההפתעות ביחד אתו. רוב מפעילי ימי ההולדת מציעים את שירותם עבור תשלום בסיסי, ויש אפשרות לשלם כסף נוסף עבור תוספות אחרות.


המלצות נוספות להפעלת יום הולדת מוצלחת

לצד מפעיל יום הולדת, ניתן למצוא כיום שירותים נלווים כגון: אופות אשר מכינות עוגות מדליקות בהזמנה, דוכני מזון לכיבוד, מתנפחים להשכרה, צלם, רקדניות וכיוצא בזה. הכול על מנת ליצור את חווית יום ההולדת הכי טובה עבור הילד שלכם!

ישנה אופציה נוספת והיא לצאת מהבית על מנת לחגוג את יום ההולדת המושלם. המפעילים במקרה הזה נמצאים במרחבי אירוח ואולמות אשר עוצבו במיוחד עבור ימי הולדת והם מספקים שירותים שאי אפשר להביא לבית הפרטי שלכם.

לדוגמה, רותם בן ה-12 אוהב לקרוא את ספרי שרלוק הולמס, הוא מתעניין בספרות בלשית והוא פותר חידות בזמנו החופשי. ישנם מפעילים אשר יכולים לתת מענה לתחום העניין של רותם, ולתת לו ולחבריו אחר צהרים שהם לא ישכחו. ובמסגרת הפעילות לתת לילדים להיכנס לחדר בריחה, לפתור תעלומות, ולמצוא את העוגה האבודה אשר תעוטר בפרצופו של הגיבור הספרותי שלהם.

מצד שני, בנות אוהבות להרגיש כמו נסיכות, ועל כן ניתן לעשות להן יום הולדת מלא בכיף הכולל רעיונות כמו: יום ספא, סדנת איפור וטיפוח, יום יצירה, התנסות בבישול ואפייה, וכיוצא בזה. לדוגמה, צופי בת ה9 אוהבת את סרטי הנסיכות של דיסני, ואפשר לקחת אותה ליום של פינוק שכולל התנסות באיפור, תלבושות, תצוגות אופנה וצילומים, אשר יתעדו את היום הזה ויהפכו אותו לבלתי נשכח.

הפעלות הבישול שלנו ליום הולדת

bottom of page