top of page
סדנת בישול לקבוצות-6 .webp

הזמינו סדנת בישול ליום הולדת

מחפשים הפעלת יום הולדת מיוחדת, שמחה ובלתי נשכחת?

אנחנו כנראה צריכים לדבר!

צרו עמנוו קשר, ונתפור לכם את האירוע המושלם!

הפקת יום הולדת

לא בכל יום אנחנו חוגגים יום הולדת וכשמגיע היום המיוחד, אנחנו רוצים להרים לאהובים שלנו את האירוע הכי טוב שרק אפשר. במקרה כזה, ניתן לפנות לחברת הפקות אשר תרים עבורנו את האירוע, עם כל האוכל, החברים, והכיף שמגיעים ביחד עם זה. אז הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על הפקת יום הולדת.


עוגה בהפקת יום הולדת חגיגית
הפרת יום הולדת - יתרונות

הפקת יום הולדת על ידי מקצוענים - יתרונות

הפקת יום הולדת מאפשרת לכם, קרובי המשפחה, החברים, ההורים, או הילדים, לשים בצד את כל הדאגות ולתת לאנשי מקצוע לדאוג לכל הפרטים. כי לא תמיד יש זמן לארגן את הכל, בנוסף לכך יש מלא דברים שצריך לחשוב עליהם בעת ארגון אירוע כמו יום הולדת, וכדי להוריד את המעמסה, אפשר לשכור הפקה אשר תדאג לאולם, להזמנת החברים, לאוכל, לאלכוהול, לעוגה וגם למתנה.

איך מתנהלים עם מפיקי יום הולדת?

ראשית עליכם ליצור קשר עם חברת הפקות לימי הולדת, הם ישאלו אתכם שאלות מנחות, כמו: מי חתן/כלת יום ההולדת, בני כמה הם, איפה אתם מתגוררים, כמה כסף אתם מוכנים להשקיע באירוע והאם יש לכם העדפות בנוגע לנושא המסיבה. מנקודה זו ואילך הם יהיו מופקדים על האירוע מא' ועד ת'. מדי פעם הם יצרו אתכם קשר בנוגע לשאלות שצצות, בעיות, או עיכובים.

במסגרת האירוע, הפקת יום ההולדת מזמינה את בני המשפחה, האחים, האחיות וכמובן את חברי הכיתה. ההפקה גם דואגת לקשט את המקום בו מארחים את יום ההולדת בצורה חגיגית. היא זו שדואגת לאוכל, לשתייה הקלה והחריפה, לעוגה ולשאר הדברים.


באירועים כאלה בדרך כלל נהוג לעשות אירועי תוכן, משמע – הילדים מברכים את החוגג לרגל יום ההולדת, מציגים קטעי וידאו או מצגות, לעיתים אנשים מההפקה מבצעים קטע אומנותי משלהם, שיכול להיות ריקוד, נגינה, או מופע קצר, מזמינים את החוגג/ת לומר כמה דברים בעצמו, ולצד אלה אפשר להזמין דיג'יי, צלם, בלונים, זיקוקים, או כל אטרקציה לילדים שתשמח אותם ביום המיוחד הזה.

המטרה של אירועים אלה היא בעיקר לשמח את החוגג/ת, לפרגן לו על הישגיו הרבים, לתת לו זיכרון מתוק שהוא יוכל להתרפק עליו, ולצד זה, גם לעשות ערב משפחתי מגבש, לפגוש את כל בני המשפחה והחברים, לאכול אוכל טוב, לבלות בנעימים, ולצאת נשכרים גם נפשית וגם רוחנית.


הפקת יום הולדת מקצועית - חסרונות

החיסרון של הפקת יום הולדת מתבטא בעיקר בעלות הכלכלית הגבוהה שלה. כלומר, ככל שתרצו לעשות אירוע גדול יותר, מורכב יותר, וטוב יותר, כך הוא יעלה לכם יותר כסף. קחו בחשבון שהפקה עצמאית של אירועים כאלה לא בהכרח תעלה לכם זול יותר, משום שאתם לא מחויבים לשלם להפקה ולאנשיה, אבל הרבה הוצאות נוספות שההפקה חוסכת לכם יכולים להגיע גם כן.


מקרוני - חברת הפקות לימי הולדת

אנחנו במקרוני חרטנו על דגלנו להפיק אירועי ימי הולדת איכותיים ובלתי נשכחים, ובמחירים הוגנים!

אם אתם חוגגים בקרוב, הנכם מוזמנים להתרשם ממגוון סדנאות הבישול שלנו, ולבחור לכם סדנת בישול איטלקית המתאימה לגיל המשתתפים!


הפעלות הבישול שלנו ליום הולדת

bottom of page