top of page
סדנת בישול לקבוצות-6 .webp

הזמינו סדנת בישול ליום הולדת

מחפשים הפעלת יום הולדת מיוחדת, שמחה ובלתי נשכחת?

אנחנו כנראה צריכים לדבר!

צרו עמנוו קשר, ונתפור לכם את האירוע המושלם!

סדנת בישול לילדים ליום הולדת - ההפעלה הכי מיוחדת שיש!

סדנת בישול לילדים של מקרוני היא פעילות חווייתית, מושקעת וסופר מיוחדת ליום הולדת:

"הטריות של חומרי גלם הנרכשים באותו היום, הצוות הצעיר, השמח והאנרגטי של מקרוני וההשקעה עד הפרטים הקטנים במיוחד בשבילכם - הם שעושים את ההבדל!"

 סדנת בישול לילדים ליום הולדת בסגנון איטלקי מאסטר שף
סדנת בישול לילדים - הפעלה חווייתית ליום הולדת

סדנת בישול לילדים או להורים וילדים יחד

סדנת בישול לילדים של מקרוני מספקת לילדים מפגש מעניין, מצחיק ויצירתי עם המטבח. מטרתן העיקרית של סדנאות בישול היא לעודד הורים לשלב מגיל צעיר את הילדים בעשייה במטבח (כי שם צריך להתחיל) ובכך לפתח את חוש הטעם, קורדינאציה, דימיון ויצירה. תוסיפו לזה שמדובר בזמן איכות עם הילד שלכם ומה צריך יותר מזה?

צוות מקרוני צעיר ורענן, מעביר את מפגש הילדים עם המטבח בדרך יצירתית ומעניינת, תוך למידה על יסודות המטבח, ואפשרות להתנסות בטיגון, אפייה ובישול - בין אם זה כדי לחגוג יום הולדת שמח או כל אירוע אחר.


היכן מקיימים סדנת בישול לילדים?

סדנאות הבישול שלנו מתאימות כפעילות לקבוצה של הורים וילדים משותפת, לכבוד יום הולדת או הפעלה מגבשת.

סדנאות בישול ניתן להזמין לכל מקום ולכל אירוע: אצלכם בבית, אולם או כל חלל אחר המאפשר קיום אירוע. סדנאות בישול מועברות גם בחצר, בגינה או בכל מקום בטבע - במידה ומזג האוויר מאפשר זאת.

בחורף סדנאות הבישול שלנו מתקיימות, מן הסתם, בעיקר במקומות סגורים - בתוך הבית, חדרי דיירים וכו׳.

במהלך השנה תוכלו להתרשם מסדנאות בישול שלנו במקומות ציבוריים בעיקר במרכז הארץ: קניונים, מתנ"סים, גני ילדים, בתי ספר יסודיים, מסיבות סוף שנה, אירועי אוכל עירוניים ועוד.


איך בוחרים סדנת בישול לילדים?

לפני שבוחרים סדנת בישול לילדים חשוב מאוד לבצע התאמה אישית של הסדנה אל הקבוצה עצמה כמו גילאי הילדים, התאמה מבחינת אופי הבישול אליו הם מתחברים או סגנון הבישול, מספר הילדים בקבוצה ועוד. כל הנתונים הללו יכולים להשפיע על הצלחת הסדנה וההנאה של הילדים בה, ולכן חשוב לקחת את כולם בחשבון מראש.


כך למשל, מצאנו שסדנת בישול איטלקית, המשלבת הכנת פסטות, רביולי, סלטים, רטבים וקינוח מפנק - מתאימה במיוחד לבנות בגילאי 7-12. ״משחקי הפסטה״ לעומת זאת, היא סדנת פסטה המשלבת סדנת בישול עם סדנת יצירה בפסטה, והיא מתאימה מאד לבנים ובנות מגילאי 7 ומעלה.


סדנת בישול לילדים באוטובוס של מקרוני
סדנת בישול לילדים באוטובוס של מקרוני

מה מיוחד בסדנאות הבישול לילדים של מקרוני?

אנו במקרוני מאמינים ורוצים לתת ללקוחות שלנו את החוויה הטובה ביותר בחוויית הבישול. כל המוצרים בהם אנו משתמשים בסדנת הבישול לילדים נקנים ביום האירוע ואת טעם הטריות ניתן להרגיש בצלחת. אנו מאמינים בשפע ובירידה לפרטים הקטנים, ואת השולחנות המעוצבים ומלאי כל טוב ניתן לראות בסדנאות ובאירועים שאנו עושים.

הצוות של מקרוני הוא צוות מוכשר שמגיע מתחום המשחק, ההדרכה, החינוך והקולינריה. השף של מקרוני בשילוב הנחיית סדנאות בישול מרתקת לילדים יוצרים יחד את החוויה אצל כל אחד מהמשתתפים, בתחושה, בהתרגשות ובצלחת. ההוכחה הכי טובה שלנו להצלחה שלנו הן סדנאות בישול מוצלחות בשטח והמלצות חמות מהלקוחות שלנו, שמהווים את הנכס הכי חשוב שלנו במקרוני!


אנו גאים להציע מגוון סדנאות בישול לילדים, הפעלות קיץ ייחודיות והפעלות אוכל בימי הולדת ואירועים: סדנת בישול לילדים ״משחקי הפסטה״ - ימי הולדת לבנים ובנות | ארוחה בהפתעה - סדנת בישול לנוער ובתי ספר | ערבי גיבוש וחברה | חגיגות משפחתיות

אנו נגיע אליכם אל מתחם ההפעלה עם כל הציוד הדרוש, או לחלופין נשמח לארח אתכם אצלנו במתחם האירועים שלנו באוטובוס המסיבות של מקרוני.


רוצים לשמוע יותר על סדנת בישול לילדים ליום הולדת ולקבל הצעת מחיר?

פנו אלינו באחת מהדרכים המופיעות בתחתית העמוד👇

הפעלות הבישול שלנו ליום הולדת

bottom of page