top of page
סדנת בישול לקבוצות-6 .webp

הזמינו סדנת בישול ליום הולדת

מחפשים הפעלת יום הולדת מיוחדת, שמחה ובלתי נשכחת?

אנחנו כנראה צריכים לדבר!

צרו עמנוו קשר, ונתפור לכם את האירוע המושלם!

פעילות גיבוש לנוער - מקורית, מחברת וטעימה

פעילות גיבוש לנוער צריכה להיות, מצד אחד, מאתגרת ומתאימה לגילאיהם, ומצד שני, כזו שמעודדת שיתוף פעולה התורם לגיבוש הקבוצה ולקירוב בין המשתתפים בה. סדנאות הבישול של מקרוני משלבות באופן טבעי ומדוייק בין שני הצרכים הללו. בואו לשמוע איך!


מה בקופסה - פעילות גיבוש לנוער
פעילות גיבוש לנוער - סדנת בישול איטלקית

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מחפשים פעילות מגבשת לבני נוער שהיא שונה, מקורית ומיוחדת. פעילות שתעזור לקרב בין המשתתפים, שתפיח שמחה וחיים בקבוצה, ושתעניק לחברים בה ערך מוסף.


הפעילות שלנו, פעילות גיבוש לנוער באמצעות סדנאות בישול איטלקיות, מציעה לבני הנוער חוויה מרתקת ומעוררת באמצעות הכנת ארוחה מלאה בעצמם! במסגרת הסדנאות, המשתתפים מקבלים קופסאות הפתעה עם מצרכים טריים ואיכותיים. הם מתמודדים עם אתגר הכנת מנה איטלקית מושקעת בעזרת המצרכים שהם מקבלים. (ניתן לשנות את סגנון המטבח בהתאם לבקשת הלקוח). המטרה - הכנת ארוחה מלאה בזמן קצוב, מעודדת את המשתתפים לשתף פעולה על מנת להגיע לתוצאה מושלמת וטעימה. לכן בעצם, הגיבוש מתחיל לקרות מיד עם תחילת הפעילות. תוסיפו לכך את החדווה שבבישול, את האווירה המקפיצה, ואת הסעודה המשותפת - וקיבלתם אירוע שמח, מגבש ומלמד!





מה קורה בפעילות הגיבוש שלנו לנוער?

סדנת בישול לנוער היא חלק מפעילות הגיבוש לנוער שלנו, המעניקה לנערים הזדמנות ייחודית לחוות את תהליך הבישול ולחשוף אותם לתרבות האיטלקית. במהלך הסדנאות, המשתתפים לומדים טכניקות בישול מקוריות מהמטבח האיטלקי ומשתמשים במצרכים טריים מהקופסאות המפתיעות שלנו. בקופסאות ימצאו המשתתפים ירקות עונתיים, פירות, גבינות, בצקים, תבלינים ועוד חומרי גלם איכותיים.


במהלך הפעילות אנו נחלק את החברים לכמה קבוצות, והן יתחרו בניהן על הכנת הארוחה המושלמת. על מנת להגיע לתוצאות טובות, הנערים והנערות חייבים לשתף פעולה. הם מוכרחים לעבוד יחד, ואין מגבש מבישול משותף!

הפעילות כולה מנתנהלת באווירה שמחה וחיובית, ומלווה במוסיקה מקפיצה.



הפעילות מאלצת את בני נוער לפתוח את הראש ולחשוב מקורי ומפתיע. זאת על מנת שיוכלו ליצור מנות מעניינות וטעימות. הפעילות גם מאפשרת להם לחוות תהליך הבישול מתחילתו ועד סופו. בנוסף, הסדנה תורמת לפיתוח יכולות כמו תקשורת וניהול זמן, והתמודדות עם אתגרים שמתעוררים בתהליך הבישול. כשהם משלבים את המרכיבים שקיבלו ויוצרים ארוחה טעימה, הם מרגישים גאים ביכולתם ובתוצאה שהם משיגים.


בשורה התחתונה, סדנאות הבישול שלנו מעניקות לנוער חוויה מהנה שמפתחת מיומנויות חיוניות ומוסיפה ערך לחייהם. הפעילות מציעה חוויה יצירתית, מעודדת אותם לעבוד כצוות, וגורמת להם להתרגש מהצלחתם האישית ביצירת האוכל.


בסופו של דבר, לאחר ארוחה משותפת ומגבשת בפני עצמה, יוצאים המשתתפים שבעים ומרוצים :)

ואתם תרגישו מסופקים מעוד אירוע מגבש - חוווייתי מוצלח ומיוחד שלא ישכח להרבה זמן!


התוצרים מפעילות הגיבוש שלנו לבני נוער!
בני הנוער מציגים את המנות שבישלו בפעילות הגיבוש שלנו

קצת על החשיבות של פעילות גיבוש לבני נוער

בני נוער מטבעם הם יצורים חברתיים, הנמצאים בשלב בחיים בו הם זקוקים לחיזוקים מהסביבה התורמים לביטחונם העצמי. החיזוקים נבנים דרך יצירת קשרי חברות, בהם יש פרגון הדדי והעצמה בין החברים. אולם בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים היום, נראה כי לבני הנוער, אולי כמו לרובנו, כמעט ואבדה היכולת הטבעית ליצור קשרי חברות בקלות. התקשורת הבין-אישית הפכה למאתגרת יותר, ואנו, כהורים, לעיתים מוצאים את עצמנו גוערים ומתחננים בפני הילדים שיניחו למסכים, ויהדקו קשרים חברתיים שאינם בתחום הוירטואלי.

אולי שלא באשמתם, בני נוער רבים, אינם יודעים ליצור קשרים כאלה, הם חוששים וחסרי ביטחון. כאן נכנסות פעילויות הגיבוש לתמונה. פעילות גיבוש לנוער מטרתה היא לשבור את הקרח, ולגרום למשתתפים בהן ליצור שיתופי פעולה, שיובילו לא רק להצלחה במשימה, אלא לרקימת קשר חברי וקרוב יותר בין המשתתפים.

פעילות כמו סדנת בישול היא מושלמת לצורך הזה, שכן היא מאלצת את המשתתפים בה לעבוד יחד. יחד הם חושבים ומגבשים תפריט, ואחר כך הם חייבים לעבוד כצוות כדי להספיק ולהכין את מה שתכננו בזמן הקצוב העומד לרשותם. סדנה כזו לא רק מחייבת אותם לדבר ולהיפתח אחד אל השני. סדנה כזו מחזקת לכל חבר בקבוצה את הביטחון שכן לכל אחד יש תפקיד חשוב להצלחת המשימה. מצד שני, חברי הקבוצה יפרגנו ו״ירימו״ אחד לשני גם כדי לעודד וגם בסוף השלמת המשימה.

המטרה והשאיפה הן, שמשתתפי הסדנה יצאו בתחושה שהם חיזקו את החברויות הקיימות, ואף יצרו קשרים חדשים. מטרה נוספת היא שהם ירגישו יותר בנוח אחד עם השני, וירשו לעצמם להיפתח גם מעבר.



קצת לוגיסטיקה...

אנחנו במקרוני עושים לכם את החיים קלים! אנו מגיעים עד אליכם עם כל הציוד הנדרש! וזה כולל: מטבח נייד הכולל עמדות בישול, תנורים, כלי עבודה וכל המצרכים. אנו מביאים עמנו גם שולחנות במידה ויש צורך, כלי אוכל, ומערכת הגברה. צריכים עוד משהו ששכחנו? תשאלו אותנו!


מעוניינים שנגיע אליכם לפעילות מהממת? התקשרו אלינו או שלחו הודעת וואטסאפ.

הפעלות הבישול שלנו ליום הולדת

bottom of page